Դիզելային վառելիքի համալիր բազմաֆունկցիոնալ հավելում: Բարելավում է դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի բնութագրերը և քսայուղային հատկությունները:
Դիզելային վառելիքի համալիր բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութ RAVENOL Fliessverbesserer պատրաստված է Գերմանիայում ՝ օրգանական լուծիչում լուծված հալոգեններ և եթերային խմբեր պարունակող օլեֆինների հիման վրա ։
ԳՕՍՏ 305-82 համաձայն, կախված Ռուսաստանում օգտագործման պայմաններից, սահմանվում են դիզելային վառելիքի երեք ապրանքանիշեր.
Ա (ամառային) - խորհուրդ է տրվում օգտագործել 0°C և բարձր շրջապատող օդի ջերմաստիճանում;
Ձ (ձմեռային) - խորհուրդ է տրվում օգտագործել շրջակա օդի մինուս 20°C և ավելի բարձր ջերմաստիճանում (վառելիքի կարծրացման ջերմաստիճանում մինուս 35°C ոչ բարձր) և մինուս 30°C և ավելի բարձր (վառելիքի կարծրացման ջերմաստիճանում մինուս 4°C ոչ բարձր);
Ա (արկտիկական) - խորհուրդ է տրվում օգտագործել շրջակա օդի մինուս 50°C ջերմաստիճանում:
Դիզելային վառելիքի օգտագործման սեզոնայնությունը սահմանող որոշիչ ֆիզիկական ցուցանիշներն են:
Դիզելային վառելիքի կարծրացման ջերմաստիճանը, °C-կարծրացման պատճառը ածխաջրածինների բյուրեղների միաձուլումն է միմյանց միջև կոշտ բյուրեղային ցանցի մեջ: Սառեցման ջերմաստիճանը որոշում է տանկերի մեջ դիզելային վառելիքի տեղափոխման, լիցքավորման, ջրահեռացման և լցման հնարավորությունը: Այս ցուցանիշը գործնական նշանակություն չունի շարժիչի գործարկման հնարավորությունը որոշելու համար:
Դիզելային վառելիքի պղտորման ջերմաստիճանը, °C-պղտորման պատճառը կողմնորոշված մոլեկուլների խմբի ձևավորումն է, որոնք դառնում են բյուրեղների ձևավորման կենտրոններ ։ Վառելիքի համակարգի միջոցով դիզելային վառելիքի նորմալ պոմպային ջերմաստիճանը ֆիլտրի տարրերի միջոցով 2°C բարձր է ամպամածության ջերմաստիճանից: Ըստ ամպամածության ջերմաստիճանի, որոշվում է RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի ներդրման առավելագույն պահը: Հավելանյութը պետք է ավելացվի վառելիքին 3-5°C բարձր ամպամածության ջերմաստիճանից բարձր ջերմաստիճանում
Դիզելային վառելիքի ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանը, °C-ն այն ջերմաստիճանն է, որի դեպքում դիզելային վառելիքը սառչելուց հետո ի վիճակի է որոշակի արագությամբ Անցնել ֆիլտրի տարրով: Ստանդարտ պայմաններում փորձարկվելիս առավելագույն ջերմաստիճանը վերցվում է որպես ֆիլտրի առավելագույն ջերմաստիճան, որի դեպքում 20 սմ վառելիքը անցնում է ստանդարտ ֆիլտրի միջով 60 վրկ-ից պակաս:
ԳՕՍՏ 305-82 պահանջներ դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի հատկությունների համար.
Ցուցանիշի անվանումը |
Ստանդարտ ապրանքանիշի համար |
Փորձարկման մեթոդ |
||
Л |
З |
А |
||
Սառեցման ջերմաստիճանը, °C, ոչ ավելի բարձր, կլիմայական գոտու համար. |
Համաձայն ԳՕՍՏ 20287 ' սույն ստանդարտի 5.2-րդ կետի հավելումով |
|||
չափավոր |
-10 |
-35 |
- |
|
սառը |
-45 |
55 |
||
Ամպային կետ, °C, ոչ ավելի բարձր, կլիմայական գոտու համար. |
Համաձայն ԳՕՍՏ 5066 (երկրորդ մեթոդ) |
|||
չափավոր |
-5 |
-25 |
- |
|
սառը |
-35 |
|||
Զտման առավելագույն ջերմաստիճանը, °C, ոչ ավելի բարձր |
-5 |
- |
- |
Համաձայն ԳՕՍՏ 22254 |
Երբ դիզելային վառելիքը, թեթև ջեռուցման յուղը կամ կաթսայատան վառելիքը սառչում են CP ամպամածության ջերմաստիճանից ցածր ջերմաստիճանի, առաջանում են N-պարաֆինային բյուրեղներ(n-ալկաններ): Այս բյուրեղները խցանում են վառելիքի համակարգի ֆիլտրի տարրերը և խողովակաշարերը ՝ դրանով իսկ խանգարելով կամ ամբողջովին դադարեցնելով վառելիքի բնականոն մատակարարումը: RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելումը խանգարում է այդ բյուրեղների ձեւավորմանը եւ ավելացմանը եւ անհնար է դարձնում եռաչափ դոնդողանման պարաֆինային բյուրեղների ձեւավորումը: Դրա շնորհիվ ֆիլտրման սահմանային ջերմաստիճանը CFPP (Cold Filter Plugging Point) և հեղուկության կորստի ջերմաստիճանը նվազում են:
Օգտագործում.
RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի կիրառումը դիզելային վառելիքի վրա ապահովում է.
Ամառային դիզելային վառելիքի բոլոր ապրանքանիշերի ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանը մինչև -25°C
Ձմեռային դիզելային վառելիքի և ոչ ստանդարտ դիզելային վառելիքի ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանի զգալի նվազում:
Դիզելային վառելիքի ցետանի քանակի վրա ազդեցության բացակայություն
Դիզելային վառելիքի մածուցիկության և խտության փոփոխություն չկա
Դիզելային վառելիքի քիմիական կայունությունը պահեստավորման ժամանակ
Դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի հատկությունները բարելավելու այլ եղանակների կիրառման հետ կապված խնդիրներ:
Ամառային դիզելային վառելիքին սովորական ցածր օկտանային բենզին ավելացնելը
Բենզինի 30% ապահովում է ֆիլտրի ջերմաստիճանը մոտ -10°C, բայց ցետանի քանակի անխուսափելիորեն փոփոխությունը երաշխավորում է գործարկման վատթարացումը և դիզելային շարժիչի կոշտ աշխատանքը: Վառելիքի մածուցիկությունը և խտությունը փոխվում են: Դիզելային շարժիչի վառելիքի համակարգի բջիջները նախատեսված են որոշակի խտության և մածուցիկության դիզելային վառելիքի պոմպացման և ցողման համար: Այս ֆիզիկական ցուցանիշների փոփոխությունը խաթարում է համակարգի բնականոն աշխատանքը, հանգեցնում է վառելիքի գերածախսի, նվազեցնում է ռեսուրսը։ Վառելիքի քսայուղային հատկությունները վատթարանում են, և արդյունքում մեծանում է վառելիքի սարքավորումների շարժվող մասերի մաշվածությունը, մխոցային պոմպերի շփման գոլորշիները, կողպման ասեղները, քորոցները և դրանց ռեսուրսի նվազումը: Վառելիքի դյուրավառության դասը փոխվում է, ինչը կարող է հանգեցնել դժբախտ պատահարների և հրդեհների: Պահպանման ընթացքում նկատվում է վառելիքի շերտավորում:
Ամառային դիզելային վառելիքին կերոսինի ավելացում:
Կերոսինի 50% ապահովում է ֆիլտրի ջերմաստիճանը մոտ -15°C: խնդիրները նույնն են, ինչ բենզինի ավելացման դեպքում:
Ամառային և արկտիկական դիզելային վառելիքի խառնուրդի պատրաստում
Դիզելային վառելիք, % |
Ջերմաստիճանը, °С |
|||
Ամառային |
Արկտիկական |
Ֆիլտրման առավելագույն հնարավորությունը |
Ամպամածություն |
Պնդացում |
80 |
20 |
-13 |
-9 |
-18 |
50 |
50 |
-20 |
-15 |
-26 |
30 |
70 |
-23 |
-18 |
-35 |
15 |
85 |
-29 |
-22 |
-40 |
Երկու տարբեր տեսակի դիզելային վառելիքի պահպանման, տեղափոխման, հաշվառման և խառնման խնդիր է առաջանում:
RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի օգտագործման եղանակները.
Եթե մեքենան լիցքավորվում է ստացիոնար բենզալցակայանից (պահեստային բաքը գտնվում է գետնի տակ), ապա լիցքավորումից առաջ հավելումը ավելացրեք բաքում: Վառելիքի հոսքը կապահովի լավ խառնուրդ: Հավելումը պետք է ունենա 0°C բարձր ջերմաստիճան:
Եթե մեքենան լիցքավորվում է շարժական կոնտեյներով (բաժան), ապա տարան տեղադրեք տաք տեղում, սպասեք մինչև վառելիքը տաքանա մինչև 0°C բարձր ջերմաստիճանը (վառելիքի պղտորությունը վերանա), ավելացրեք հավելումը բաքում և լցնել վառելիքով:
Եթե մեքենան լիցքավորվում է գետնի մակերևույթին կանգնած բեռնարկղերից (կոնտեյների տիպի լիցքավորում), ապա նախ վառելիքը լցրեք շարժական տարայի մեջ, դրեք այն տաք տեղում, սպասեք մինչև վառելիքը տաքանա մինչև 0° բարձր ջերմաստիճան։ C (վառելիքի ամպամածությունը վերանում է), բաքում ավելացրեք հավելում և ավելացրեք վառելիք:
0°C ցածր ջերմաստիճանում RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելումը խտանում է, բայց դա որևէ ազդեցություն չի ունենում արտադրանքի որակի վրա: Բավական է հավելանյութը դնել ջերմության մեջ, և ամայացումը անհետանում է։ Անհրաժեշտ է հավելանյութ ավելացնել վառելիքին միայն հեղուկ տեսքով ' 0°C բարձր ջերմաստիճանում:
Բազմաֆունկցիոնալ հավելումը RAVENOL Fliessverbesserer-ը չի լուծում արդեն ձևավորված պարաֆինային բյուրեղները: Մինչ օրս պարաֆինի բյուրեղների լուծարման հայտնի մեթոդներ չկան, որոնք չեն փոխում վառելիքի ֆիզիկական հատկությունները: Եթե պարաֆինային բյուրեղները խցանում են ֆիլտրերն ու խողովակաշարերը, նախքան հավելումը ավելացնելը, ապա միայն ջերմությունը կարող է օգնել:
Դիզելային վառելիքով RAVENOL հավելումների խառնման աղյուսակ (ամառային դիզելային վառելիքի համար)
Հավելանյութերի քանակը, մլ: |
Դիզելային վառելիքի քանակը, լիտր |
Ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանը,°С |
50 |
50 |
- 10 |
100 |
50 |
- 18 |
150 |
50 |
- 23 |
200 |
50 |
-25 |
250 |
50 |
-26 |
RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութն իրացվում է 250 մլ և 1 լիտր մանրածախ փաթեթավորմամբ։ Սովորաբար դիզելային շարժիչներով մարդատար ավտոմեքենաների վրա վառարանների բաքն ունի ավելի քան 50 լիտր ծավալ, այսինքն. մեկ տուփ 250 մլ: 50 լիտր լցվող վառելիքի հավելանյութերը կապահովեն հուսալի պաշտպանություն մինչև -26°C:
Դիզելային շարժիչներով բեռնատարների և հատուկ սարքավորումների վրա սովորաբար վառելիքի բաքն ունի ավելի քան 200 լիտր ծավալ, այսինքն. 1 լիտր մանրածախ փաթեթավորումը 200 լիտր վառելիքի համար կապահովի նաև վստահ պաշտպանություն մինչև -26°C:
Բարեխառն կլիմայական գոտու 3-րդ ապրանքանիշի ձմեռային դիզելային վառելիքի համար
Հավելանյութերի քանակը, մլ: |
Դիզելային վառելիքի քանակը, լիտր |
Ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանը, °С |
50 |
50 |
- 25 |
100 |
50 |
- 28 |
150 |
50 |
- 31 |
RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութը մշակվել է Գերմանիայում արդյունաբերական եղանակով նավթավերամշակման գործարաններում դիզելային վառելիքի արտադրության մեջ կիրառվող տեխնոլոգիայի կիրառմամբ:
RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութը կարող է օգտագործվել նաև կիսաարդյունաբերական կայանքներում, որոնք հավելանյութը ներմուծում են վառելիքի մեջ պահեստավորման ընթացքում տարաներում պոմպային գործընթացում:
RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելումը ոչ միայն բարելավում է դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի կատարումը: Այն նաև բարելավում է դիզելային վառելիքի քսայուղային հատկությունները։
Սա հատկապես կարևոր է ներմուծված սարքավորումների սեփականատերերի համար, որոնց վառելիքի սարքավորումները նախատեսված են բարձրորակ դիզելային վառելիքի օգտագործման համար: Ներմուծված բոլոր մեքենաները նախատեսված են դիզելային վառելիքի օգտագործման համար, որոնք արտադրվում են EN 590:2009 հրահանգի համաձայն:
Կարևոր ցուցանիշներից մեկը, որը ստանդարտացնում է այս եվրոպական ստանդարտը, դիզելային վառելիքի յուղման հզորությունն է։ Այն գնահատվում է ISO 12156 -1 կամ ASTM D6079-97 մեթոդով ՝ օգտագործելով բարձր հաճախականության փոխադարձ կանգառ, անգլերեն տառադարձմամբ ՝ High Frequency Reciprocating Rig (HFRR): Համաձայն en 590: 2009 ստանդարտի, մաշվածության կետի տրամագիծը չպետք է գերազանցի 460 միկրոնը:
Այս գույքը ընդհանրապես չի ստանդարտացվում ռուսական ԳՕՍՏ կողմից: Պատճառն այն է, որ մինչ օրս Ռուսաստանում չի հաջողվել հաստատել համապատասխան հավելումների արդյունաբերական արտադրությունը։ Արտահանման դիզելային վառելիքի արտադրության համար օգտագործվող հավելումները, որոնք արտադրվում են ռուսական նավթավերամշակման գործարանների կողմից ' գործարանային տեխնիկական պայմանների հիման վրա, Ռուսաստանում մատակարարվում են աշխարհի առաջատար արտադրողների կողմից BASF, Clariant, Infineum, ինչը հանգեցնում է դիզելային վառելիքի զգալի թանկացման: Բայց քանի որ ԳՕՍՏ չի կարգավորում դիզելային վառելիքի որոշակի քսայուղային հատկությունների առկայությունը, արտադրողները սահմանափակվում են ռուսական ստանդարտի պահանջներին համապատասխան:
RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի օգտագործումը թույլ է տալիս ոչ միայն բարելավել դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի հատկությունները, այլև բարձրացնել վառելիքի քսայուղային հատկությունները եվրոպական ստանդարտի պահանջների մակարդակին:
Դիզելային վառելիքի բարելավիչ հավելումները խորհուրդ են տրվում օգտագործել նաև ավտոարտադրողների կողմից: DaimlerChrysler բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի օգտագործումը կարգավորվում է BB00.40-P-0137-01A շրջաբերականով:
Դիզելային շարժիչների շատ արտադրողներ անուղղակիորեն խորհուրդ են տալիս օգտագործել բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութ՝ նշելով, որ դիզելային շարժիչները պետք է աշխատեն EN 590:2009 եվրոպական ստանդարտին համապատասխանող դիզելային վառելիքի վրա, իսկ վառելիքի անկայուն որակ ունեցող երկրներում՝ բազմաֆունկցիոնալ: անհրաժեշտ է հավելում.
Դիմումը Fliessverbesserer ապահովում է.
- Ամբողջական այրում
- Անխափան բռնկում
- Կայուն մածուցիկություն, մաշվածության դիմադրություն
Բնութագրերը
Կարգավորում | Արժեք |
---|---|
Լայնությունը, mm | 80 |
Երկարություն, mm | 80 |
Բարձրություն, mm | 885 |
Քաշը, kg | 197.04 |
Brand | RAVENOL |
BMW | 83192296922 |
Mercedes-Benz | A000989304509 |
Volkswagen Group | G001790M3 |