Արգելակի հեղուկ ավտոմոբիլային սպորտում բարձր ջերմային բեռների համար, որն իր որակով զգալիորեն գերազանցում է DOT 4 և DOT 5.1: Երաշխավորում է անվտանգությունը բարձր ջերմաստիճանի և ծայրահեղ ծանրաբեռնվածության դեպքում:
RAVENOL Racing Brake Fluid R325+ - արգելակային հեղուկը հատուկ նախագծված է ավտոսպորտում բարձր ջերմային բեռների համար, որակով զգալիորեն գերազանցում է ոչ միայն DOT 4-ին, այլև DOT 5.1-ին: Վերացնում է հեղուկի եռման հնարավորությունը։ Բաղադրությունը հիմնված է բարձրորակ գլիկոլ-Էսթեր տեխնոլոգիայի վրա: Հատուկ ընտրված հավելանյութերի համալիրը երաշխավորում է անվտանգությունը բարձր ջերմաստիճանի և ծայրահեղ բեռների դեպքում:
Այն ունի բարձր եռման կետ, որը իդեալական է սարքավորումների համար հեղուկ օգտագործելու համար սպորտային մրցումների պայմաններում (ավտո և Մոտո): Ապահովում է ամենաբարձր ցուցանիշները ծանր մրցարշավային շահագործման պայմաններում: Բարձր ջերմաստիճանի բարձր կայունություն:
Հարմար է հիդրավլիկ արգելակային համակարգի և ճարմանդային շարժիչների, սպորտային հիդրավլիկ արգելակային շարժիչների և բարձր ջերմաստիճանի ճարմանդների համար:
Չի խառնվում արգելակային այլ հեղուկների հետ:
Հարմար չէ այն մեքենաների համար, որտեղ նախատեսված է LHM տիպի հանքային արգելակային հեղուկի օգտագործումը: Հեղուկներ ընտրելիս և կիրառելիս հետևեք սարքավորումների արտադրողի ցուցումներին:
Օգտագործումը Racing Brake Fluid R325+ ապահովում է.
- Օպտիմալ ABS գործողություն
- Քիմիական կայունություն
- Բարձր քսում կարողություն
- Չեզոքություն արգելակային համակարգի տարրերի նկատմամբ
- Լավ հեղուկություն նույնիսկ ցածր ջերմաստիճանում
- Խառնել այս դասի բոլոր հեղուկների հետ
Բնութագրերը
Կարգավորում | Արժեք | Աուդիտ |
---|---|---|
FMVSS 116 specifications (DOT) | DOT-4 | |
Լայնությունը, mm | 60 | |
Երկարություն, mm | 85 | |
Բարձրություն, mm | 185 | |
Քաշը, kg | 0.65 | |
Brand | RAVENOL | |
Density at 20 °C, kg/m³ | 1078 | EN ISO 12185 |
Գույն | Yellow | տեսողական |
Viscosity at 100 °C, mPa*s | 2.59 | ASTM D445 |
Viscosity at -40 °C, cSt | 1495 | ASTM D445 |
Եռման կետ, °C | 328 | FMVSS 116 |
Wet Equilibrium Reflux Boiling Point, °C | 204 | FMVSS 116 |
Բարձր ջերմաստիճանի կայունություն, °C | -1 | FMVSS 116 |
Քիմիական կայունություն, °C | 1 | FMVSS 116 |
Evaporation, %w/w | 50 | FMVSS 116 |
Հեղուկություն -40°C-ում | i.O., 4s | FMVSS 116 |
Հեղուկություն -50°C-ում | i.O., 7s | FMVSS 116 |
Water Tolerance at -40 °C | transparent, 5s | FMVSS 116 |
Water Tolerance at +60 °C | Transparent | FMVSS 116 |
Միախառնելիությունը -40°C-ում | Transparent | FMVSS 116 |
Միախառնելիությունը +60°C-ում | Transparent | FMVSS 116 |
Water content, mg/kg | < 0.2 | DIN 51777-1 |
Tinned Iron, Δ mg/cm² | 0.03 | FMVSS 116 |
Steel, Δ mg/cm² | 0.01 | FMVSS 116 |
Aluminium, Δ mg/cm² | -0.01 | FMVSS 116 |
Cast Iron, Δ mg/cm² | -0,10 | FMVSS 116 |
Brass, Δ mg/cm² | -0.04 | FMVSS 116 |
Copper, Δ mg/cm² | -0.05 | FMVSS 116 |
Նստվածք, % | < 0.05 | FMVSS 116 |
pH - value | 7.51 | FMVSS 116 |
Ռետինե տրամագծի փոփոխություն | 0.03 | FMVSS 116 |
Կարծրության փոփոխություն, °IRHD | -4 | FMVSS 116 |
Appearance | i.O. | FMVSS 116 |
SBR at 70 °C, Ø Δ, mm | 0.76 | FMVSS 116 |
SBR at 120 °C, Ø Δ, mm | 1.05 | FMVSS 116 |
EPDM at 70 °C (as required by SAE J1703), Δ Härte | -1 | FMVSS 116 |
EPDM at 120 °C, Δ Härte | -2.5 | FMVSS 116 |
BRP | 779152 |
Land Rover | LR067409 |
Land Rover | T2R13675 |
Nissan | KN91041001 |
Nissan | KN9104100111 |
Nissan | KN91041001EU |
Toyota | A04300000 |