Սինթետիկ, հեշտ հոսող, միջին մոխրի շարժիչի յուղ՝ մարդատար բենզինային և դիզելային շարժիչների համար: Ընդլայնված փոխարինման միջակայքերը: Նվազեցնում է շարժիչի մաշվածությունը: Երկարացնում է DPF ֆիլտրերի ծառայության ժամկետը:
RAVENOL FEL 5W-30 - mid SAPS մոխրի միջին պարունակությամբ սինթետիկ թեթև շարժունակ շարժիչային յուղ, որը պատրաստված է CleanSynto® տեխնոլոգիայի կիրառմամբ մարդատար բենզինային և դիզելային շարժիչների համար ' տուրբո լիցքավորմամբ և Առանց վառելիքի ուղղակի ներարկման: Նվազեցնում է շփումը, մաշվածությունը, թույլ է տալիս խնայել վառելիքը, որի արդյունքում նվազում է վնասակար նյութերի արտանետումը մթնոլորտ։ Փոխարինման երկար ընդմիջումներ ՝ ըստ ավտոարտադրողների պահանջների:
Պարունակում է մոխրի ցածր պարունակությամբ հավելումների համալիր, որը հարմար է ժամանակակից մարդատար ավտոմեքենաների բենզինային և դիզելային շարժիչներում օգտագործելու համար, ունի սառը գործարկման լավ հատկություններ, նավթի ցածր սպառում և շրջակա միջավայրի վրա վնասակար ազդեցությունների նվազեցում: Երկարացնում է DPF ֆիլտրերի և երեք բաղադրիչ TCW կատալիզատորների ծառայության ժամկետը: HTHS> 2.9 mPa.s. Թույլ է տալիս խնայել վառելիքը, երբ օգտագործվում է EURO 4, EURO 5 դասի շարժիչներում նորմալ կամ երկարաձգված փոխարինման ընդմիջումներով (50000 կմ-ից մինչև 2 տարի):
Հատուկ բաղադրատոմսի շնորհիվ այն ունի բարձր մածուցիկության Ինդեքս: բոլոր կրիտիկական բաղադրիչների և շարժիչի մասերի ակնթարթային քսում "սառը մեկնարկի" փուլում.
Ունիվերսալ շարժիչային յուղ է, որն ապահովում է վառելիքի խնայողություն մարդատար բենզինային և դիզելային շարժիչների համար ' տուրբո լիցքավորմամբ և Առանց վառելիքի ուղղակի ներարկման: Մեծացնում է մասնիկների ֆիլտրերի ծառայության ժամկետը: Հատուկ բաղադրատոմսի շնորհիվ RAVENOL FEL SAE 5W-30-ը կատարում է առաջատար OEM մեծամասնության պահանջները:
կիրառումը RAVENOL FEL 5W-30 ապահովում է.
- Վառելիքի խնայողություն միջին և բարձր բեռների դեպքում
- Գերազանց մաշվածության պաշտպանություն և բարձր մածուցիկության Ինդեքս նույնիսկ բարձր արագության շահագործման պայմաններում ՝ ավելացնելով շարժիչի ծառայության ժամկետը
- Գերազանց հատկություններ "սառը" մեկնարկի ժամանակ, նույնիսկ ցածր ջերմաստիճանում -35°C-ից ցածր
- Ուժեղ նավթային թաղանթ բարձր աշխատանքային ջերմաստիճանում
- Նավթի ցածր սպառումը ցածր գոլորշիացման արագության պատճառով
- Այրման խցիկում, մխոցների օղակների և փականների տարածքում նստվածքներ չկան
- Չեզոքություն կնքման նյութերի նկատմամբ
- Երկարաձգված փոխարինման ընդմիջումներով, շրջակա միջավայրի խնամք
Բնութագրերը
Կարգավորում | Արժեք | Աուդիտ |
---|---|---|
Brand | RAVENOL | |
SAE | 5W-30 | |
Suitable for | Honda i-CTDi, Honda i-DTEC, Mazda CiTD, Mazda MZ-CD, Mazda MZR-CD, Subaru Boxer Diesel, Suzuki | |
Compliant products | Mazda 183418, Mazda 183419, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389 | |
Density at 20 °C, kg/m³ | 850 | EN ISO 12185 |
Գույն | tan | տեսողական |
Մածուցիկություն 100 °C-ում, mm²/s | 10.7 | DIN 51562-1 |
Մածուցիկություն 40 °C-ում, mm²/s | 61.4 | DIN 51562-1 |
Viscosity Index VI | 166 | DIN ISO 2909 |
HTHS մածուցիկություն 150 °C-ում, mPa*s | 3.2 | ASTM D5481 |
CCS Viscosity at -30 °C, mPa*s | 4765 | ASTM D5293 |
Low Temp. Pumping viscosity (MRV) at -35 °C, mPa*s | 16.100 | ASTM D4684 |
Pourpoint, °C | -42 | DIN ISO 3016 |
Անկայունություն NOACK, % M/M | 9 | ASTM D5800 |
Flashpoint, °C | 240 | DIN EN ISO 2592 |
TBN, mgKOH/g | 7.7 | ASTM D2896 |
Sulphated Ash, %wt. | 0.53 | DIN 51575 |
Լայնությունը, mm | 400 | |
Քաշը, kg | 194.913 | |
Բարձրություն, mm | 885 | |
Երկարություն, mm | 400 |