Ավտոմատ փոխանցման յուղ ժամանակակից 8-աստիճան AISIN փոխանցման տուփերի համար, որոնք տեղադրված են BMW, Peugeot, Citroen, Volvo, Opel, Volkswagen, DS մեքենաներում: Բնօրինակ հեղուկների անալոգն է VW G053001A2, VOLVO 31492172 / 31492173, PSA 1635056080, BMW 83222413477, BMW ATF 7, ATF AW-2
RAVENOL ATF T-ULV Fluid - Սա լիովին սինթետիկ ավտոմատ փոխանցման հեղուկ է (ATF), որը մշակվել է բարձրորակ պոլիալֆաոլեֆիններից (PAO) և էսթերներից՝ հավելումների և ինհիբիտորների հատուկ ընտրված փաթեթի ավելացմամբ, որոնք երաշխավորում են ավտոմատ փոխանցման անթերի աշխատանքը:
Ժամանակակից սերնդի յուղ ավտոմատ փոխանցման տուփերի համար Aisin Warner: Երաշխավորում է առավելագույն պաշտպանություն մաշվածությունից ցանկացած աշխատանքային պայմաններում: Ներկված է կարմիր գույնով:
Ավտոմատ փոխանցումատուփերում ոլորող մոմենտի կորստի նվազեցումը վառելիքի տնտեսության բարելավման հիմնական գործոնն է: Հեռանկարային մոտեցում է ATF հեղուկի մածուցիկության նվազեցումը ' կորուստները նվազագույնի հասցնելու համար: RAVENOL մշակել է ATF հեղուկ ՝ չափազանց ցածր մածուցիկությամբ, որը ստացել է "T-ULV" անվանումը։ Հեղուկի կինեմատիկական մածուցիկությունը 40°C ջերմաստիճանում մոտ 50% - ով ցածր է սովորական ցածր մածուցիկության ATF: Սովորաբար ենթադրվում է, որ ATF չափազանց ցածր մածուցիկությունը բացասաբար է անդրադառնում այնպիսի բաղադրիչների կյանքի վրա, ինչպիսիք են փոխանցումատուփերը և առանցքակալները, և կարող է հանգեցնել մաշվածության կամ "խցանման" ավելացման.
RAVENOL ATF T-ULV Fluid նախատեսված է այդ խնդիրները լուծելու համար ՝ օգտագործելով երկու հիմնական տեխնոլոգիա: Առաջինը ձևակերպման մեջ բարձր արդյունավետության պոլիալֆաոլեֆինների (PAO) օգտագործումն է ' ցածր քաշման գործակիցով, ինչը նշանակում է ցածր մածուցիկություն բարձր ճնշման պայմաններում: Սա նվազեցնում է սահող մակերեսների միջև կտրվածքի դիմադրությունը էլաստոհիդրոդինամիկ քսայուղի (EHL) պայմաններում, ինչը օգնում է բարձրացնել առանցքակալների և այլ բաղադրիչների ծառայության ժամկետը: Երկրորդը բազային յուղն է, որը հիմնված է բարձր բևեռականության Էսթերի վրա: Պարզվել է, որ օգտագործվող Էսթերի վրա հիմնված բազային յուղի քանակը մեծ ազդեցություն ունի ծառայության ժամկետի վրա: Ընդհանուր առմամբ, ենթադրվում է, որ մետաղական մակերեսների վրա էսթերների կլանումը բարելավում է քսայուղը քսայուղային բարդ պայմաններում:Երկարատև փորձարկումներն իրականացվել են փոփոխվող պայմաններում և օգտագործելով փոխանցումատուփի և առանցքակալների տարբեր մասեր, ինչպես նաև ժամանակակից փոխանցումատուփեր: Սա հաստատեց, որ RAVENOL ATF T-ULV հեղուկը գերազանցում է սովորական ցածր մածուցիկության ATF հեղուկներին ՝ չնայած իր չափազանց ցածր մածուցիկությանը:
Ցածր մածուցիկությամբ ATF հեղուկների համեմատ՝ RAVENOL ATF T-ULV հեղուկը նվազեցնում է փոխանցման ոլորող մոմենտների կորուստը մոտավորապես 12%:
Օգտագործում.
RAVENOL ATF T-ULV Fluid գերցածր մածուցիկության փոխանցման յուղ Aisin Warner-ի կողմից արտադրված նորագույն 8-աստիճան ավտոմատ փոխանցման տուփի համար: Հարմար է ավտոմատ փոխանցման տուփերում օգտագործելու համար BMW, Peugeot / Citroen, VW, Volvo և երաշխավորում է մաշվածության առավելագույն պաշտպանություն ցանկացած աշխատանքային պայմաններում:
Բնօրինակ հեղուկների անալոգը:
- VW G 053 001 A2
- VOLVO 31492172 / 31492173
- PSA 16 350 560 80
- BMW 83 22 2 413 477
- BMW ATF 7, ATF AW-2
Դիմումը ATF T-ULV Fluid ապահովում է.
- Ձմռանը ցածր ջերմաստիճանի գերազանց քսայուղային հատկություններ
- Կայուն մածուցիկության Ինդեքս
- Օքսիդացման և ծերացման դիմադրություն
- Պաշտպանություն մաշվածությունից, կոռոզիայից և փրփուրից
- Շատ լավ շփման գործակից
- Բարձր ջերմային և օքսիդատիվ կայունություն
- Հիանալի հովացման հատկություններ
Բնութագրերը
Կարգավորում | Արժեք | Աուդիտ |
---|---|---|
Լայնությունը, mm | 255 | |
Երկարություն, mm | 295 | |
Բարձրություն, mm | 370 | |
Brand | RAVENOL | |
Suitable for | BMW 8-Speed AT BMW GA8G45AW, BMW/Mini GA8F22AW, PSA 16 350 560 80, Volvo 8-Speed AT AWF8G45, Volvo 8-Speed AT AWF8G55, VW 8-Speed AT VW 09S (AQ300-8F) | |
Compliant products | BMW 83222413477, Volvo 31492172, Volvo 31492173, VW G 053 001 | |
Density at 20 °C | 819,3 | EN ISO 12185 |
Գույն | Red | տեսողական |
Մածուցիկություն 100 °C-ում, mm²/s | 3.3 | DIN 51562-1 |
Մածուցիկություն 40 °C-ում, mm²/s | 12 | DIN 51562-1 |
Viscosity Index VI | 151 | DIN ISO 2909 |
Brookfield Viscosity at -40 °C, mPa*s | 1090 | ASTM D2983 |
Brookfield Viscosity at -50 °C, mPa*s | 5800 | ASTM D2983 |
Brookfield Viscosity at -55 °C, mPa*s | 7000 | ASTM D2983 |
Pourpoint, °C | -78 | DIN ISO 3016 |
Flashpoint, °C | 164 | DIN EN ISO 2592 |
VKA Four Ball Test (Wear), mm | 0.6 | DIN 51350-3 |
Seq. I at 24 °C, ml/ml | 10/0 | ASTM D892 |
Seq. II at 93,5 °C, ml/ml | 0/0 | ASTM D892 |
Seq. III at 24 °C after 93,5 °C, ml/ml | 10/0 | ASTM D892 |
Copper Strip Test at 150 °C | 1a | ASTM D130 |
Քաշը, kg | 17.407 |
BMW | 83222413477 |
Ford | 196124 |
Jaguar | J9C20481 |
Jaguar | J9C20482 |
Jaguar | J9C20483 |
Land Rover | LR132270 |
Land Rover | LR132272 |
Land Rover | LR132275 |
Peugeot | 1635050280 |
Peugeot | 1635056080 |
Toyota | SU001A7773 |
Volkswagen Group | G053001 |
Volkswagen Group | G053001A2 |
Volkswagen Group | G060540A2 |
Volvo | 31492172 |
Volvo | 31492173 |
Volvo | 31492174 |
Volvo | 32324299 |